Topul celor mai sănătoase alimente de post. A început Postul Paștelui, o provocare pentru cei care doresc să se abțină de la anumite preparate. În aceasta perioada, persoanele care țin post nu au voie să mănânce carne, lactate și ouă, iar nutriționistul Oana Tripan a prezentat topul celor mai sănătoase alimente de post.

Topul celor mai sănătoase alimente de post. Verdeţurile primăverii ar trebui să fie baza meniului nostru zilnic în post

„În ceea ce priveşte alimentaţia, avem marele avantaj că pieţele s-au umplut deja cu verdeţuri diverse specifice primăverii, din care ne putem pregăti zilnic salate mari, ciorbe, ghiveci de legume, nectaruri verzi etc. Aşadar, verdeţurile primăverii ar trebui să fie baza meniului nostru zilnic în post. Acestea nu numai că detoxifică organismul încărcat de toxine de la mâncărurile grele din timpul iernii, dar au un aport uriaş de clorofilă care curăţă sângele, antioxidanţi, minerale şi vitamine. Şi mai sunt şi săţioase datorită fibrelor pe care le conţin în cantitate mare”, spune nutriţionistul Oana Tirpan.

Citește și: Leguma care te ajută să slăbești miraculos și nu te îngrași la loc

Dacă nu puteți renunța la brânză, se recomandă tofu, din soia nemodificată genetic şi neafumat, dar nu prea des, de 2-3 ori pe săptămână. În schimb, nutriţioniştii nu recomandă laptele de soia, din cauză că, nefiind fermentat, conţine nişte substanţe toxice pentru organismul uman.

Citește continuarea…