Surpriză uriașă în showbiz! Sore Mihalache, actrița care a devenit cunoscută național și internțional odată cu distribuirea sa în serialul de televiziune ”Pariu cu viața”, a mizat totul pe pasiune și a dat lovitura.

Surpriză uriașă în showbiz! Puțin sunt cei care știu vedeta are propriul brand de haine, Hard Coeur. Sore a treacut din lumea reflectoarelor direct în lumea afacerilor, într-un amplu material realizat în exclusivitate pentru revista Capital, în luna octombrie a anului trecut, frumoasa mămică a povstit totul.

În 2014, Sore a decis să își dea frâu liber imaginației și să pornească pe un drum nou, plin de necunoscute. Așa s-a născut afacerea cu haine Hard Coeur.

“Nu aveam nicio cunoștiință în domeniul vestimentar sau business, ci doar o pasiune pentru haine frumoase. N-am avut plan de afaceri, nu am gândit nimic în perspectivă”, își amintește cu nostalgie artista.

Surpriză uriașă în showbiz! Hard Coeur a fost, de la început, o extensie a personalității sale

„Era și este o modă, mai ales în perioada asta a Instagramului, când totul se vinde relativ ușor și nevoia de nou e imposibil de saturat. Uite însă, că după cinci ani, brandul meu se vinde pe site-uri dedicate designului românesc, participă la târguri cu success, iar cifrele site-ului propriu sunt în creștere permanent”, spune Sore.

Felul în care a făcut afacerea nu este neapărat un model de urmat. De ce spune asta? Pentru că, așa cum singură recunoaște, l-a făcut după ureche.

“Nici pâna în ziua de azi nu am indexat site-ul în Google, nu am plătit promovare în Google, însă eu sufăr de sindromul omului obsedat de control:), în sensul că am făcut totul singura, de la site la design, la preluat primele comenzi”, povestește ea.

Dovada că un bussines în fashion este profitabil

Ea spune că a început cu 5000 de euro, aparatură, chiria pe 2 luni și un prim salariu. În primul an, a mizat pe cantitate și mai puțin pe calitate, neștiind foarte bine ce materiale să cumpere și de unde, conform aceleași surse.

„Astăzi, calitatea este cea mai importanta, tesaturile să fie naturale și apoi croiul bun și surprinzator și, per total, piesele să fie purtabile de femei cu vârste cuprinse între 20-45”, explică ea.

Acum are propriul ei atelier de haine. Multe dintre ținutele de scenă sunt gândite de ea și făcute în propriul atelier. Sore este de părere că, dacă nu ai așteptări exagerate, o afacere în design poate fi profitabilă dacă știi să simți ce își dorește publicul.

“Eu am o vorbă: din afaceri cu mâncare, băutura, haine nu mori de foame. Pentru că, literalmente, avem nevoie de ele așadar tu, ca minte creativă, trebuie să știi ce își dorește publicul tău și exact acel lucru să i-l dai, daca interesul tău este ca businessul să înflorească”, mai spune artista.

În ceea ce o privește, Sore recunoaște că încearcă să împace dorința sa creativă cu dorinta publicului efectivă de a cumpăra, în sensul că, deși ea port paiete și în timpul zilei, este conștientă că o persoană care merge la serviciu de la 9 la 17h nu ar face o astfel de alegere.

Care este rolul său în Hard-Coeur?

“Sunt o mică tocilară și îmi place la nebunie să butonez și să testez lucruri noi. Sunt și șefă câteodată, când e nevoie, dar de regula sunt doza de optimism pentru toți oamenii implicați zn acest proiect”, mărturisește Sore. Echipa este mică, admite ea, dar asta pentru că a preluat foarte multe roluri pentru care ar fi putut angaja oameni noi. “Dacă va veni o vreme în care nu voi mai simți plăcere să imi fac partea, atunci voi apela, cu siguranță, la ajutor. Însa îmi place sa fiu multitasking”, comentează ea.