Slăbește în 40 de zile cu Bilic! Pe pagina dumneaei de Instagram, Mihaela Bilic publică sfaturi utile pentru a slăbi în 40 de zile. Nutriționistul a explicat ce trebuie sa faci pentru a topi kilogramele mai repede.

„Să vorbim despre grăsimi!
Deși au 9 cal/g , față de 4 cal/g cat au carbohidrații și proteinele, grăsimile nu îngrașă atât de tare. Sau mai bine spus îngrașă “cinstit”, direct proporțional cu conținutul mare de energie pe care îl au, fără să mai activeze alte mecanisme hormonale sau metabolice suplimentare (cum fac carbohidrații).

Slăbește în 40 de zile! Grăsimile nu sunt alimente de bază, cu mai degrabă “condimente”, care se consumă în cantitate mică, pentru plăcerea gustului. Indiferent că vorbim despre grăsimile animale (unt, slănină, mezeluri, brânzeturi) sau vegetale (uleiuri, semințe, măsline, avocado, cacao, oleaginoase de tip nuci, alune), toate trebuie mâncate cu măsură.

“Rețetă” de îngrășare este combinația grăsimi-făinoase sau grăsime-zahăr

Citește și: Nutritionist celebru: "Nu s-a inventat nimic mai echilibrat in materie de nutritie"

Avem nevoie zilnic de o lingură de ulei și de un cub de unt (ca atare sau conținute în alte alimente)- tot ce depășește această cantitate are risc pentru siluetă. Și cea mai sigură “rețetă” de îngrășare este combinația grăsimi-făinoase sau grăsime-zahăr.

Deci fiți zgârciți când vine vorba de grăsimi, orice picătură contează; pentru că sunt alimentele cu cea mai mare densitate calorică (volum mic și calorii multe), nici măcar nu e greu să le mâncăm în exces.

Meniul de azi:
-plăcintă cu brânză și mărar
-salată caldă cu fasole verde, ciuperci și bacon (drept “condiment”)
-frigărui de pui cu legume
P. S. Nu mă întrebați rețeta plăcintei, am găsit-o din întâmplare într-un restaurant turcesc  si e coaptă, nu prăjită”, a scris Mihaela Bilic pe Instagram.

https://www.instagram.com/p/B8rN6v9Jd6d/?utm_source=ig_web_copy_link