Slabeste cu Mihaela Bilic! Celebrul nutritionist are sfaturi importante pentru cei care isi doresc sa slabeasca sanatos. Iata recomandarea sa!

Slăbitul e mai ușor cu proteine animale

“Am fost rugată sa împărtăsesc mai multe retete pentru vegetarieni. Pentru mine vegetarian înseamnă cu multe făinoase, brânză si ouă, adica delicios dar profund neinspirat cand vine vorba de slabit. De veganism nu mai vorbesc, fara proteine animale nimic nu tine de foame, deci pentru mine, o carnivoră declarată, complet neinteresant.

Slabeste cu Mihaela Bilic: “Si nu doar eu o spun, ci carțile de nutritie”

Citește și: Nutriționist celebru, sfat pentru creșterea imunității: „Tot ce încălzește și activează corpul, ne ferește și de boli”

Proteinele animale in general (carne, pește) si oul in special au cea mai mare putere sațiogenă, adică satură pentru mult timp cu aport minim de calorii. Iar caloriile din carne sunt calorii negative, adica o mare parte din ele se cheltuiesc de către metabolism, deci nu prea rămâne mare lucru din care sa ne îngrășăm.

Alegeti proteine cât mai sărace in grăsimi

Va recomand ca atunci cand vreti sa slabiți, cel putin una dintre mesele principale ale zilei (ideal cea de seară) sa fie bazată pe proteine din carne sau pește (porția corecta 150-200g) Si daca vreti ca lucrurile sa functioneze si mai rapid, alegeti proteine cât mai sărace in grăsimi (uleiul e și el de evitat).

Pentru astăzi am ales tagliata de vită cu rucola si parmezan, o invenție a italienilor care combină ideal carnea cu legumele, fară sa fie nevoie de niciun gram de făinoase. Câteva felii de carne la grătar foarte subțiri, pe un pat de salată cu oțet si un strop de ulei, parmezan cu calciu mult si sănătos, capere si roșii uscate.

Si gata ziua de slăbit!

Dimineață am mâncat tartina mea preferata cu branza proaspata si somon (de data asta cu crackers Wasa), iar la pranz o supa crema de morcov cu ghimbir. Si gata ziua de slăbit!” a scris celebrul nutritionist pe pagina sa de socializare.

View this post on Instagram

Mănâncă cu mine@Z24 Slăbitul e mai ușor cu proteine animale🐷🐮🐔🐟 Am fost rugată sa împărtăsesc mai multe retete pentru vegetarieni. Pentru mine vegetarian înseamnă cu multe făinoase, brânză si ouă, adica delicios dar profund neinspirat cand vine vorba de slabit😞 De veganism nu mai vorbesc, fara proteine animale nimic nu tine de foame, deci pentru mine, o carnivoră declarată, complet neinteresant😳 Si nu doar eu o spun, ci carțile de nutritie: proteinele animale in general (carne, pește) si oul in special au cea mai mare putere sațiogenă, adică satură pentru mult timp cu aport minim de calorii. Iar caloriile din carne sunt calorii negative, adica o mare parte din ele se cheltuiesc de către metabolism, deci nu prea rămâne mare lucru din care sa ne îngrășăm🥳 Va recomand ca atunci cand vreti sa slabiți, cel putin una dintre mesele principale ale zilei (ideal cea de seară) sa fie bazată pe proteine din carne sau pește (porția corecta 150-200g) Si daca vreti ca lucrurile sa functioneze si mai rapid, alegeti proteine cât mai sărace in grăsimi (uleiul e și el de evitat😝) Pentru astăzi am ales tagliata de vită cu rucola si parmezan, o invenție a italienilor care combină ideal carnea cu legumele, fară sa fie nevoie de niciun gram de făinoase🤩 Câteva felii de carne la grătar foarte subțiri, pe un pat de salată cu oțet si un strop de ulei, parmezan cu calciu mult si sănătos, capere si roșii uscate😋 Dimineață am mâncat tartina mea preferata cu branza proaspata si somon (de data asta cu crackers Wasa), iar la pranz o supa crema de morcov cu ghimbir. Si gata ziua de slăbit!😂😂

A post shared by Mihaela Bilic (@doctorbilic) on