Simona Halep deschide o nouă eră în privința conferințelor de presă. Ajunsă la Constanța, cu tot cu trofeul ei, a fost parte a unei conferințe de presă în care nu jurnaliștii au fost cei care i-au pus întrebările, ci instagramerii.

Practic, Simona se afla pe platforma deschisă a autobuzului care o conducea prin mijlocul mulțimii din Constanța și în același timp era în direct, prin Internet, cu mai mulți creatori de conținut de pe Net. Aceștia au fost cei care i-au și pus întrebări.

Instagramerii care au intervievat-o pe calea online, în direct, sunt @bogdan.buzuleac, @mada.stefan, @radu.nita, @posedan, @lxherzog, @zaiafet, @adrian.pov, @adrian.dan.ro, @mihaela.barbu.

Citește și: Ziua Marinei Române sărbătorită la Constanța

Conținutul conferinței de presă a fost stocat apoi pe platformele InstaStories și pe o serie de postări care se regăsesc pe hashtagurile #SimonaHometown, #ilovemyCT.

Mihaela Barbu, reprezentanta agenției care a organizat evenimentul din Constanța, spune că în acest fel se conturează tot mai mult ideea unui conținut tot mai de calitate al platformelor de pe Internet. Iar instagramerii ajung în situația de-a aduce conținut cât mai de calitate, și mai ales de actualitate, în atenția auditoriului.

Mihaela a mai spus și că Simona Halep a acceptat fără rezerve provocarea acestei conferințe de presă altfel.

”De când vorbim despre digital PR, iar bloggerii, instagrammerii și vloggerii au devenit actori importanți în comunicare, cele mai aprinse dezbateri au ca temă calitatea conținutului pe care aceștia îl pot crea și, mai ales, credibilitatea lor.

Prin această conferință-eveniment, am reușit să punem față în față câțiva tineri pasionați de online cu românul numărul 1 al momentului.

Campioana de la Wimbledon a acceptat provocarea și a răspuns cu sinceritate și deschidere, chiar și întrebărilor legate de viața personală, deși, la final, a recunoscut că atunci când jurnaliștii caută astfel de ‘știri’ nu se simte tocmai confortabil.

Totuși, în fața noastră s-a deschis. Așadar, un avantaj pentru new media”, a conchis Mihaela Barbu.