După aproape 30 de ani, al treilea cel mai important jucător de pe piața produselor cosmetice din România, se relansează cu o nouă identitate și o strategie de dezvoltare pe urmatorii ani. Noua strategie pe termen mediu și lung a Cosmetic Plant se axează pe rebranding, remodelarea si extinderea portofoliului de produse, lansarea de game superioare, campanii și concepte inedite în piață.

 

COSMETIC PLANT, unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România și singura companie din Europa care a câștigat trei ani la rând Grand Gold Award la cel mai renumit concurs internațional, World Quality Selections organizat de Monde Selection la Bruxelles, are planuri mari pentru următorii patru ani. Potrivit noii strategii de business, câteva dintre obiectivele principale ale companiei sunt repoziționarea brandului COSMETIC PLANT în segmentul de consum de produse cosmetice din ingrediente naturale, remodelarea structurală a portofoliului și redesign-ul ambalajelor, precum și dublarea cotei de piață în următorii trei ani.

. Susana Laszlo, co-actionar COSMETIC PLANT." src="https://www.evzmonden.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dr_Susana_Laszlo_COSMETIC-PLANT-300x199.jpg" alt="" width="300" height="199" srcset="https://www.evzmonden.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dr_Susana_Laszlo_COSMETIC-PLANT-300x199.jpg 300w, https://www.evzmonden.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dr_Susana_Laszlo_COSMETIC-PLANT-768x511.jpg 768w, https://www.evzmonden.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dr_Susana_Laszlo_COSMETIC-PLANT-800x532.jpg 800w, https://www.evzmonden.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dr_Susana_Laszlo_COSMETIC-PLANT-310x206.jpg 310w, https://www.evzmonden.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dr_Susana_Laszlo_COSMETIC-PLANT-180x120.jpg 180w, https://www.evzmonden.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dr_Susana_Laszlo_COSMETIC-PLANT.jpg 1734w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" /> Dr. Susana Laszlo, co-actionar COSMETIC PLANT.

Citește și:

”Sunt aproape 30 de ani de când COSMETIC PLANT folosește inteligența și puterea plantelor pentru a crea produse eficiente de îngrijire a pielii. Pentru a fi în acord cu cerințele pieței și cu nevoile consumatorilor, am definit o nouă strategie de business care să țină pasul cu evolutia companiei și dinamica pieței. În urma cercetărilor calitative și cantitative pe care le-am derulat în ultima perioadă, am conceput relansarea portofoliului de produse, rezultată din intersectarea formulelor și ingredientelor inovative de ultimă generație din laboratoarele COSMETIC PLANT cu puterea benefică și inteligența plantelor”, afirmă Dr. Susana Laszlo, co-actionar COSMETIC PLANT.

Noua identitate Cosmetic Plant
Noua identitate Cosmetic Plant

Citește și:

”Pentru a susține implementarea noii strategii de business pe următorii ani, am făcut investiții în retehnologizare din resurse proprii dar și prin accesarea de fonduri europene. Cu noile game de produse țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani. Această creștere organică constantă este o dovadă că notorietatea brandului COSMETIC PLANT este din ce în ce mai bine conturată la nivel național”, mai spune reprezentantul companiei.

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 11.252.651 lei, aprox. 2.500.000 euro.

Citește și:

COSMETIC PLANT este un producător de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea COSMETIC PLANT, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.