Salata de boeuf! Cum să NU o transformi într-o bombă calorică!

Salata boeuf nu lipsește niciodată de pe mesele românilor. Cu toate acestea, sunt foarte mulți care o prepară greșit. În acest sens, el mai apreciat medic nutriţionist din România a oferit câteva sfaturi prețioase!

Mihaela Bilic a oferit un amestec delicios de sfaturi şi mici secrete de nutriţie şi gastronomie. Ea a explicat, pe pagina personală de socializare, cum să procedezi ca salata de boeuf să nu devine o bombă calorică.

 Nu contează dacă e cu vită sau pui, contează câtă maioneză are

“Nu contează dacă e cu vită sau pui, contează câtă maioneză are! Despre salata boeuf e vorba, dacă nu aţi ghicit. Un preparat care se vrea dietetic prin definiţie (salată!) poate deveni o bombă calorică atunci când are maioneză din belşug. Maioneza înseamnă ulei şi fiecare lingură de ulei înseamnă 100 cal, indiferent de sortiment. Când e vorba de maioneză puteţi socoti 80 cal pentru fiecare lingură, adică echivalentul unei felii de pâine.

Citește și: Consumi cafea? Descoperire uimitoare. Uite ce beneficii îți poate aduce

Salata boeuf (fie ea şi cu pui sau curcan în loc de vită) este un preparat de sezon care aduce laolaltă legumele şi carnea fierte, murăturile şi mazărea. Din punct de vedere nutritional este un aliment complet, care conţine toate categoriile de nutrienţi: glucide, proteine şi lipide. Singură menţiune este să fiţi zgârciţi cu maioneză, ea trebuie doar să lege ingredientele, nu să le acopere. În felul acesta porţia corectă de salată boeuf înseamnă 2-3 linguri şi doar 300 cal, un aperitiv delicios pentru zilele de sărbătoare”, a scris Mihaela Bilic pe Facebook.