Românii înselați de un renumit lanț de supermarketuri! OPC a intervenit și a amendat lanțul de supermarketuri pentru ”practici comerciale înșelătoare” dar acesta din urmă s-a adresat instanței.

”Renumitul lanț de magazine comerciale, Penny, a folosit practici înșelătoare pentru a determina consumatorii să cumpere anumite pachete promoționale. Însă, Protecția Consumatorului a intervenit.

În vara anului 2018, Protecţia Consumatorului Vaslui a amendat lanțul de supermarketuri pentru folosirea de practici comerciale înşelătoare.
Supermarketurile Penny au primit o amendă în valoare de 7.000 de lei, ce a fost deja achitată, pe jumătate.

Citește și: Supermarketurile părăsesc orașele? Schimbare majoră în modul cum e organizat comerțul în România

În urma acestei decizii, reprezentanții lanţului de supermarketuri Penny au dat în judecată OPC, solicitând anularea amenzii” anunță www.capital.ro

Judecătoria Vaslui a dat câștig de cauză Protecţiei Consumatorului.
Mai exact, inspectorii OPC au observat că la Penny se folosește o metodă comercială prin care consumatorii sunt înselați, sau induși în eroare. Se pare că, produsele erau scoase la vânzare la oferte de genul 2+1 sau 5+1 gratis, fără ca produsele respective să fie vândute în magazin şi individual, astfel încât clienţii să poată realiza dacă este mai avantajos să cumpere mai multe produse sau unul singur din respectiva gama. Astfel, în magazin erau vândute pachete promoţionale de bere, salam şi periuţe de dinţi care însă nu puteau fi achiziţionate la bucată.

Detalii, pe www.capital.ro