Premieră în media! Lupta dintre Antena 1 și Pro TV, din nou în prim plan. Cine este lider în acest moment?

Premieră în media! Cele două televiziuni, Antena  și Pro TV, se luptă să câștige inimile telespectatorilor de ani de zile. În fiecare an vin cu noi proiecte TV care șefii celor două posturi de televiziune își pun mari speranțe, mai ales în ceea ce privește audiențele. De această dată, Antena a făcut diferența cu show-ul iUmor, în derimentul concursului de talente ”Vocea României”.

Antena 1 a fost lider la nivel național și pe publicul comercial, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României și iUmor (20.30 – 22.10).

Citește și: Tudor Chirilă, în rolul unui politician important în „Vlad – Fața întunecată a răzbunării!”, la Pro TV

Duminică seară, show-ul iUmor a avut o ediție specială, cu „roast-uri”, în care jurații au fost ironizați de vedetele invitate, printre care Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol sau Marian Godină.

Paginademedia.ro a prezentat audiențele posturilor TV,  pe intersecția Vocea României – iUmor

NAȚIONAL. Antena 1 a condus la nivel național pe intersecția Vocea României – iUmor. Peste 1,5 milioane de persoane erau pe Antena 1, în timp ce pe Pro TV erau aproape 1,4 milioane de persoane.

URBAN. Orașele au fost cu ochii pe Pro TV. Postul TV a avut o medie de 790.000 de privitori pe minut, iar  Antena 1 o medie de 750.000 de persoane.

COMERCIAL. Antena 1 a fost prima pe publicul comercial, pe intersecția iUmor – Vocea. Aproape 370.000 de telespectatori a fost media postului (23,5% cotă de piață). În același timp, Pro TV a avut o medie de 350.000 de privitori (22,4% cotă)

Intervalul Vocea României

Show-ul Vocea României a avut vineri seara un interval mult mai lung (20.30 – 00.35). Pe toată durata celor patru ore de emisie, show-ul a fost lider pe toate targeturile.

La nivel național, Vocea a avut peste 1,1 milioane de privitori, iar Antena 1, la mică distanță, era urmărită de aproape un milion de persoane.

La orașe, show-ul de la Pro TV a avut peste 710.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau aproape 480.000 de persoane.

Pro TV a fost primul pe comercial, pe intervalul Vocea României, cu o medie de 310.000 de persoane (23,6% cotă de piață). Pe același interval, Antena 1 obținea o medie de 250.000 de persoane (18,7% cotă de piață).