}

O noua dieta face ravagii in randul femeilor! Pregateste-ti corpul pentru vara cu DIETA BRAZILIANA. Trebuie sa vezi neaparat ASTA!

O noua dieta face ravagii in randul femeilor! Pregateste-ti corpul pentru vara cu DIETA BRAZILIANA. Trebuie sa vezi neaparat ASTA!
O noua dieta face ravagii in randul femeilor! Pregateste-ti corpul pentru vara cu DIETA BRAZILIANA. Trebuie sa vezi neaparat ASTA!

O noua dieta face ravagii in randul femeilor! Pregateste-ti corpul pentru vara cu DIETA BRAZILIANA. Trebuie sa vezi neaparat ASTA!

O super dieta face ravagii pe internet! In caz ca iti doresti sa slabesti rapid, se pare ca acest regim promite rezultate miraculoase, mai ales ca vara se apropie cu pasi repezi si toate femeile isi doresc sa arate impecabil.

Dieta braziliana, caci despre ea este vorba, te ajuta sa slabesti sanatos si frumos, fiind bazata pe fructe. Potrivit B1, cura de slabire este miraculoasa si ofera rezultate vizibilie intr-un timp relativ scurt:

Meniu ziua 1
La micul dejun puteti sa consumati un pahar de suc de portocale si sa mancati o banana. Incercati sa optati pentru suc din portocale proaspat, facut in casa.

Pe post de gustare puteti alege o felie de paine prajita, insotita de un pahar de suc de portocale. La pranz si cina, optati pentru 100 de grame de salata verde, cu 100 de grame de peste.

La micul dejun puteti alege un pahar de suc de mere. Mai mult, si in loc de gustare, va puteti bucura de un pahar cu suc de mere, fiind astfel o alternativa lichida in locul clasicei felii toast.

La pranz puteti manca salata verde, cu doi cartofi fierti, dar si 100 de grame de carne fiarta. La cina, optati pentru mazare fiarta, salata verde, un ou fiert, alaturi de 200 de grame de peste facut la cuptor.

Meniu ziua 3
– Micul dejun poate sa fie reprezentat de o felie de paine prajita cu un pahar de lapte.

– La gustare alegeti sa mancati 100 de grame de branza slaba in grasimi.

– La pranz puteti consuma 100 de grame de orez, alaturi de salata de varza.

– Cina poate consta in salata verde, 100 de grame de carne slaba, fiarta, si un mar.

Meniu ziua 4
– La micul dejun puteti consuma 60 de grame de ananas, alaturi de un pahar de suc de ananas fresh.

– Pentru gustare dintre mese optati sa mancati paine prajita si un pahar cu suc de ananas.

– La pranz puteti alege o portocala, o felie medie de branza slaba, dar si carne fiarta.

– La cina puteti manca 150 grame de salata din morcov ras si doi cartofi fierti.

Meniu ziua 5
– La micul dejun alegeti o felie de paine prajita, alaturi de un pahar de suc de mere.

– La gustare mancati o portocala si un mar.

– La pranz puteti manca doi morcovi fierti, alaturi de 150 de grame de peste fiert.

– La cina optati pentru o suma de legume.

Ultimele stiri

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply


* Accept ca numele si adresa de email furnizate de mine sa fie folosite pentru a participa la sectiunile de comentarii din paginile animalzoo.ro

[wysija_form id="7"]

X