O celebra casă de modă britanică a lansat eșarfele zburatoare 3D!

O celebra casă de modă britanică a lansat eșarfele zburatoare 3D!
O celebra casă de modă britanică a lansat eșarfele zburatoare 3D!
Autor:

Burberry a devenit primul brand de lux care a dezvoltat un parteneriat cu noua companie a Dream Works Animation, NOVA pentru a lansa o campanie de marketing interactiva, ce foloseste tehnologia 3D. Prin platforma de vizualizare media a NOVA, Burberry a creat o noua experienta digitala, folosind versiuni generate pe computer ale iconicelor esarfe britanice.

Astfel, pe celebrul ecran curbat din Piccadilly Circus, Londra, consumatorii de moda se pot „juca” cu aceste esarfe, aplicatia permitand pana la cinci utilizatori simultani. Utilizatorii pot „explora” linia de esarfe Burberry de pe device-urile mobile si le pot personaliza prin monograme pe cele favorite. Apoi, le pot urmari „jocul” pe ecranele gigantice, unde esarfele vor „zbura” la propriu, fiind controlate de pe ecranul device-ului mobil. Bineinteles, va exista si posibilitatea achizitionarii acestor esarfe, de pe site sau din flagship store-ul de pe Regent Street 121.

DreamWorks Animation este exceptionala in realizarea filmelor de animatie, prezente pe marile ecrane. Au impins constant limitele a ceea ce este posibil in animatia digitala prin platforma NOVA cu care am dezvoltat un parteneriat pentru a crea o campanie interactiva si foarte atragatoare pentru consumatorii de moda. Suntem incantati sa lucram cu o astfel de companie si asteptam cu nerabdare reactiile„, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry.

În fiecare an, casa de moda britanica Burberry  lanseaza campanii creative, ce isi propun sa transpuna magia sarbatorilor de Craciun si pune un mare accent pe conceptul “artei de a darui” si. Aceste concepte se regasesc, atat in vitrinele magazinelor Burberry din intreaga lume, cat si in interiorul acestora, prin selectia de haine si accesorii, ce pot fi transformate in cadouri pentru cei dragi. In  magazinul din strada Luterana nr 4, cel mai mare flag-ship store din Sud Estul Europei putem regasi, atat in cadrul vitrinelor, cat si in interiorul magazinelor papusi din lemn sculptate si pictate manual, ce poarta numele Busby Dolls, ce sunt “responsabile” de sortarea cadourilor si de raspandirea spiritului de sarbatori printre clientii magazinului. Lansata odata cu campania festiva, The Festive Book of Giftscontine o selectie de produse dedicate femeilor, barbatilor si copiilor, item-uri ce pot deveni cadouri in perioada feastiva a anului.

  3D

genti

 

Ultimele stiri

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply


* Accept ca numele si adresa de email furnizate de mine sa fie folosite pentru a participa la sectiunile de comentarii din paginile animalzoo.ro

[wysija_form id="7"]

X