evzmonden.ro Web analytics

Merită efortul…pentru o siluetă FABULOASĂ de Sărbători! Mihaela Bilic a DEZVĂLUIT SECRETUL

Merită efortul…pentru o siluetă FABULOASĂ de Sărbători! Mihaela Bilic a DEZVĂLUIT SECRETUL
Merită efortul…pentru o siluetă FABULOASĂ de Sărbători! Mihaela Bilic a DEZVĂLUIT SECRETUL

Merită efortul…pentru o siluetă FABULOASĂ de Sărbători! Celebrul medic nutritionist Mihaela Bilic a dezvăluit pe pagina personală de socializare o dieta pe care ar trebui să o țină orice femeie care dorește să aibă o siluetă fabuloasă de Sărbători.

”M-am răzgândit: vă dau o dietă. Mereu am zis că nu fac diete, că nu impun eu oamenilor cure de slăbire cu liste de alimente permise și interzise, cu program de mese rigid, mâncare cântărită și numărat de calorii.

Cu toate astea mai mereu sunt rugată: ” nu-mi faceți și mie o dietă?” Bineînțeles, de la caz la caz mi se cer numărul de kilograme de care trebuie scăpat sau ingredientul la care nu poate fi renunțat… cea mai amuzantă dintre cerințe a fost dieta cu bere, mult mai solicitată decât credeți.

Ani de zile am refuzat să dau sugestii despre ce trebuie să mănânci ca să slăbești, deși trebuie să recunosc că în materie de nutriție există ” rețete” care funcționează la toată lumea, nu e nevoie de cine știe ce personalizare. Haideți să fim sinceri, toată lumea slăbește daca renunță la zahăr, fructe, făinoase- adică la carbohidrați. Însă dacă vrei o reală detașare de pofte și gândul la mâncare, dacă vrei schimbarea metabolismului și un regim care să dea cu adevărat un “restart” corpului tău, atunci eu cred că trebuie renunțat și la carne și la brânză.

Tot vine Postul Crăciunului, așa că m-am RĂZgândit în legătură cu dietele și vă propun, confidențial și în secret, o cură de slăbire care funcționează garantat și vă dă posibilitatea să fiți în formă maximă de Sărbători! Fiți pe fază, ocazie ca asta nu știu când o să se mai ivească.

Cură de slăbire/detoxifiere/schimbare metabolism și eliminare dependentă de mâncare:

– principiu- 2 mese/zi compuse din legume, produse lactate, oua și pește/fructe de mare; totul gătit la abur, la cuptor, sau la grătar, cu maxim 1 lingură de ulei/zi

– permise la liber- apă, ceai și cafea, limonadă îndulcite cu îndulcitori, băuturi răcoritoare cu îndulcitori ( tip Zero/Max)

– excepție- se pot folosi 1-2 linguri de parmezan/brânză rasă pe post de condiment, în loc de ulei

  • Dimineața- ceai sau cafea (pot fi cu lapte)
  • Prânz – 1 iaurt/brânză proaspătă/cottage cheese (perle de brânză) cu legume crude SAU un castron de ciorbă de orice fel
  • Seara- pește de orice fel (inclusiv conservă) cu legume gătite/salată SAU un castron de ciorbă de orice fel

Atenție: leguminoase de tip fasole boabe, linte, mazăre, năut/humus maxim de 2 ori/ săptămână

  • La nevoie și în caz de foame se pot adăuga suplimentar la prânz 1-2 ouă fierte/omletă

Nu contează orele de masă, important e să nu fie mai mult de 2/zi.

Nu contează cât de mare e porția de pește.

Nu contează greutatea de plecare, vârsta sau sexul, e general-valabil.

Contează ca regimul să fie ținut minim 3 săptămâni (ideal ar fi 3 luni), doar atunci se dă un “restart” cu adevărat întregului organism.

Și ca să terminăm într-un ton optimist, până inventez dieta cu bere, vă spun că 1 dată/ săptămână e voie să vă faceți de cap cu un pahar de alcool (vinul e ideal), carne în loc de pește și o porție de cartofi, cât să nu uitați gustul carbohidraților. Promit că “nu se pune”, închid ochii și trecem cu vederea. Merită efortul…pentru o siluetă FABULOASĂ de Sărbători!

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

1 comentariu

  • 0 comentarii
    Sortează după
    Cele mai vechi

    Gata cu fructele?! De la nelimitat acum 20-30 de ani, sau fructe stoarse, la două porții pe zi sau smoothie acum câțiva ani, am ajuns acum la zero!
    Cum se schimbă moda și în alimentație! Carnea de vițel recomandată altădată ca superaliment acum e carne roșie, la grămadă cu cea de porc și miel, contraindicate, toxice ca zaharul. Pestele slab nu mai e bun, mai bine gras. Soia multlăudată acum 30 de ani acum nu mai intră în niciun top 10 iar leguminoasele, o dată pe săptămână. Uleiul, fie și extravirgin, cel mult o lingură, că și aia aduce 100 calorii.
    Bine că mi-am umplut grădina cu 100 de pomi fructiferi din 10 specii și 200-300 de arbuști din 20 de specii, provenind din Japonia, spre vest, până în Alaska, ce naiba fac cu atâtea fructe? Dar probabil că Mihaela recomandă totuși acele fructe acre, cu gust oribil: coacăze roșii, negre, aronia nero, agrișe, coarne, merișoare, afine, afine de Kamciatka, cătină. Goji nu, desigur, că sunt dulci!

Leave a Reply


* Accept ca numele si adresa de email furnizate de mine sa fie folosite pentru a participa la sectiunile de comentarii din paginile animalzoo.ro

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

[wysija_form id="7"]

X