Debut in forta! Kanal D, lider absolut de audienta cu premiera celui de-al doilea sezon al emisiunii “In cautarea adevarului”

Peste 23% din populatia intregii tari a fost cu ochii pe editia de debut a celui de-al doilea sezon al emisiunii “In cautarea adevarului”, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe targetul Comercial si All Urban, Kanal D s-a pozitionat tot pe primul loc, cu o cota de piata de peste 18%, pe fiecare target.

Luni, 3 februarie, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu emisiunea prezentata de Ernest, pozitionandu-se pe primul loc in preferintele telespectatorilor, pe toate categoriile de public monitorizate.

Citește și: Pasiunea secretă a Ilincăi Vandici: „Eram leșinată, pentru că...”

Luni, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 5,3% rating si 23,3% cota de piata, pe targetul National, 3,7% rating si 18,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,2% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial.

O medie de peste 925.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit ieri, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “In cautarea adevarului”. Minutul de aur, atins la 14:52, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.2 milioane (1.207.000) de fani ai emisiunii prezentate de Ernest.