Cum sa mananci fara sa te ingrasi! Nutritionistul Mihaela Bilic a dezvaluit care este solutia sa te opresti inainte sa termini toata farfuria.

Finger-food sau cum să ciugulești din toate fără să te îngrași

Am mai spus-o, dar o repet: mai important decât CE mănânci, este CÂT mănânci. Intrebarea este cum să te oprești înainte să termini toată farfuria, cum să faci doar să guști puțin din toate? Dpdv psihologic e stabilit, cu cat ai mai multă mâncare în față, cu atât mănânci mai mult.

Cum sa mananci fara sa te ingrasi: “Să adoptăm moda lui “mini””

Citește și: Nutritionist celebru: "Nu s-a inventat nimic mai echilibrat in materie de nutritie"

Deci soluția ar fi să folosim farfurii cat mai mici, să ne punem porții individuale (fără posibilitatea de reumplere) și să adoptăm moda lui “mini”- preparatele să fie în formă de finger-foods sau gustări, porționate cât să încapă o dată în gură.

Astfel de prezentare se practică în cazul meselor tip bufet sau la petreceri unde stai în picioare și nu poți folosi tacâmuri, așa că mâncarea e deja pregătită pentru a fi direct înghițită.

Englezii îi spun “finger-food”

Avantajul porților “mini” este că îți dau posibilitatea să guști din mai multe produse, să-ți satisfaci poftele cu un aport caloric cât pentru un fel de mâncare clasic. Englezii îi spun “finger-food” pentru că se mănâncă direct cu degetele, însă chiar are și dimensiunea unui deget.

Și atâta vreme cat cantitatea este atât de mică, sunt permise orice combinații și asocieri: brânzeturi, mezeluri, legume, carne și pește la grătar, ba chiar și dulciuri.

Totul ține de imaginație simțul estetic și gustul fiecăruia

Însă atenție, chiar dacă sunt cat un deget, asta nu înseamnă că pot fi mâncate fără număr. Și dacă tot începe postul Paștelui de mâine, am fost astăzi la o sărbătoare cu mâncare pe scobitoare”, a scris Mihaela Bilic pe pagina sa de socializare.

https://www.instagram.com/p/B86uBwAJcV-/