Atenție! Sfaturi PREȚIOASE de la nutriţionistul Reginei Elisabeta pentru un STIL de VIAȚĂ corect

Atenție! Sfaturi PREȚIOASE de la nutriţionistul Reginei Elisabeta pentru un STIL de VIAȚĂ corect
Atenție! Sfaturi PREȚIOASE de la nutriţionistul Reginei Elisabeta pentru un STIL de VIAȚĂ corect
Autor:

Atenție! Sfaturi prețioase! În cartea publicată de nutriţionistul Mosaraf Ali se găsesc regulile alimentare pe care membrii familiei regale le respectă  cu sfințenie. Acesta a dezvăluit o parte din sfaturile pe care le-a oferit familiei regale pentru  adoptarea unui stil de viaţă corect.

Mosaraf Ali și-a împărtăşit secretele cu publicul în noua sa carte, „Dr Ali’s Nutrition Bible“. El a publicat principiile de bază ale unui stil de viaţă sănătos, pe care membrii familiei regale le urmează.

Sfaturi de nutriţie pe care le-a oferit Reginei:

Mâncaţi alimente cultivate în ferme. Înlocuiţi conservele cu fructe şi legume proaspete. Consumaţi proteine.

Vegetarienii ar trebui să înlocuiască proteinele din carne cu tofu, brânză de vaci, lapte de migdale şi alte alimente.

Înlocuiţi sucurile de fructe cu suc de morcov, mere, ghimbir şi ţelină.

Beţi 6-8 pahare de apă în fiecare zi. Mâncaţi mai puţină carne roşie sau înlocuiţi-o cu pui sau curcan. Reduceţi cât de mult puteţi consumul de alimente prăjite, afumate, brânză, ciuperci şi citrice (cu excepţia portocalelor şi a mandarinelor).

Consumaţi cât mai puţină sare. O dată pe săptămână, mănâncaţi numai fructe şi supe de legume.

Alegeri corecte la mic dejun, prânz şi cină

Nu numai cantitatea, ci şi calitatea alimentelor este importantă. Perioada în care acestea sunt consumate este extrem de important, atenţionează Dr. Ali.

Dimineaţa, mâncaţi alimente uşoare, dar bogate în proteine, cum ar fi ouăle, migdalele şi brânza de vaci. De asemenea, puteţi adăuga fructe, cereale şi iaurt.

Prânzul ar trebui să fie cea mai calorică masă a zilei. Cea mai bună combinaţie este cea din legume, proteine şi carbohidraţi. Puteţi mânca şi un desert, dar să nu aibă un conţinut ridicat de zahăr.

Cina ar trebui să fie înainte de orele 19.00-20:00.

Evitaţi alimentele picante, grele şi dulci – organismul va avea nevoie de timp pentru a le digera, iar calitatea somnului va scădea.

 

Ultimele stiri

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

1 comentariu

  • Mda,sfaturi peste sfaturi,pe un site zice sa manincilamii,pe altul sa eviti citricele cu exceptia portocalelor si-a mandarinelor.Pe un site zice sa maninci pina in ora 6,pe altul intre 7 si 8.Sa dea sfintii daca are vreun sens.Referitor la articol,nea caisa doftor Hali uita un lucru”marunt”…nu toata lumea e „regina Angliei”,deci nu toata lumea are o turma de servitori si bucatari care sa gateasca si sa-i puna la nas tot ce-i sanatos.Nu toata lumea are ferme la nas,deci cumperi ce gasesti prin magazine,unele produse fiind extrem de scumpe.Ca sa manince toata lumea sanatos,presupune ca aia care aduc mincare in magazine,sa aduca doar ce-i considerat sanatos si sa elimine absolut orice e hulit de doftorii experti in ce si cum sa maninci.Cit timp bagati fel si fel de rahatzei in Alimentara,omul cumpara ce poate si cit isi permite.Articolele de acest gen,ca cel de mai sus,ma umple de nervi,cica „sa maninci sanatos”.DA vreau sa maninc sanatos,da’imi permit?Gasesc ceva sanatos la pre accesibil astfel incit sa cumpar numai sanatos?Nu-mi permit sa cumpa pt dimineata,prinz si seara numai mincare de ferma fara chimicale,pot din cind in cind,dar nu zilnic,Deci care-i scopul articolului?Sa ne invete ce?Ca pe lumea asta unii inca traiesc cu turma de servitori la scara si au drepturi iar restul sintem niste trepadusi care acceptam ca prostii sa fim la cheremul bogatilor?Nu va inteleg.

Leave a Reply


* Accept ca numele si adresa de email furnizate de mine sa fie folosite pentru a participa la sectiunile de comentarii din paginile animalzoo.ro

[wysija_form id="7"]

X