Adevarul despre maioneza! Deoarece este un preparat pe care il gasim pe masa nu doar de Sarbatori, nutritionistul explica ce trebuie sa stie gospodinele.

„Salata de boeuf e mai degrabă un fel consistent, complet de mâncare. Și dacă cantitatea nu e simbolică (2 linguri), silueta va avea de câștigat/suferit. Ingredientele sunt simple, hrănitoare: cartofi fierți, morcov, păstârnac, țelină (vă recomand), mazăre, murături și carne. Chiar dacă are “boeuf-ul” în titlu, poate fi făcută și cu carne de pui/curcan, dar și cu pulpă de porc (foarte gustos). De preferat castraveții murați în saramură, nu în oțet, fermentația lactică aduce un plus de savoare și beneficii pentru digestie. Cartofii fierți și reci au amidon cu absorție lentă și rol prebiotic, iar mazărea e plină de fibre și minerale. De carne nu mai vorbim – sățioasă, cu proteine complete, antianemică și cu calorii negative”, a precizat medicul nutriționist Mihaela Bilic pe Instagram.

De unde pot apărea problemele pentru siluetă

Citește și: Slăbește în 40 de zile cu Bilic! Metoda simplă prin care poți fenta kilogramele în plus!

„Până aici totul perfect”, a continuat nutriționistul, „acoperim toate nevoile nutritive ale sezonului rece. De unde pot apărea problemele pentru siluetă? Din maioneză! Pentru fiecare lingură socotiți 150cal. Este decizia fiecărei gospodine cât de “legată” va fi salata, însă sfatul meu este să nu înnecați ingredientele, să nu o transformați într-un sos de maioneză”.