Adevarul despre branza! Intr-un mesaj aparut pe pagina sa de sociaizare, Mihaela Bilic atentioneaza ca branza nu este un aliment de baza, asa ca ar trebui consumat cu masura.

Porția corectă/sigură pentru siluetă

„Brânză topită și cremoasă… pentru suflet. Dacă e un lucru care îngrașă la fel de tare precum este de gustos, acela e brânza. Porția corectă/sigură pentru siluetă este de 80g dacă vorbim despre telemea și de numai 30-40g în cazul brânzeturilor franțuzești și cașcavalurilor”, a precizat medicul nutriționist Mihaela Bilic pe contul de Instagram.

Un răsfăț care trebuie consumat mai rar

Citește și: Slăbește în 40 de zile cu Bilic! Metoda simplă prin care poți fenta kilogramele în plus!

„Deci brânza nu este un aliment de bază, pe care să-l mâncăm pe săturate, ci un răsfăț care trebuie consumat mai rar și cu măsură. Însă este demonstrat științific că asocierea pâine-brânză are un efect miraculos asupra dispoziției, crește nivelul de serotonină și dă stare de bine.

Profitați de acest amănunt

Așa că nu e nimic mai potrivit într-o seară ploioasă și friguroasă decât o bucată de brânză. Și nu mâncată ca atare, ci la cuptor, cât să se topească/rumenească – fie în cutia proprie, fie într-un vas de ceramică. Consistența cremoasă impresionează suplimentar creierul, așa că profitați de acest amănunt”, a precizat Mihaela Bilic.

Vă recomand să faceți asta împreună cu familia

„Nu contează ce tip de brânză sau cașcaval folosiți și nici cu ce le asociați: pâine prăjită, cartofi fierți, legume proaspete, murături sau mezeluri – adevărul e că brânza merge cu orice. Vă recomand să faceți asta împreună cu familia sau prietenii, altfel există riscul să mâncați prea mult”, a transmis nutriționistul.

https://www.instagram.com/p/B8b3Z2Jpn0Z/